Viesu mājas principi

Šeit ir daži galvenie principi veiksmīgas viesu mājas uzturēšanai un kā tos praktiski īstenot

Viesi jūtas gaidīti, droši, pārliecināti, ērti un brīvi labākajās viesu mājās

  • Īpašnieks vai personāla loceklis runā vietējā valodā un parasti pārzina vismaz vēl vienu citu, piemēram, krievu valodu.
  • Visu vecumu, dzimumu un izklaides stilu viesi tiek laipni aicināti un viņiem liek justies brīvi.
  • Īpašniekam ir labas uzņemšanas prasmes.
  • Īpašnieks ir draudzīgs un viesmīlīgs.
  • Īpašnieks viesiem ir pieejams dienas laikā, lai veiktu uzņemšanu, norēķināšanos un sniegtu palīdzību saistībā ar interesējošiem jautājumiem.
  • Kad viesu nams netiek izīrēts kāzām, to viesi galvenokārt ir individuāli ceļotāji vai pāri romantiskai nedēļas nogalei, nevis lielas grupas. Individuālie ceļotāji vēlas iespēju satikties un socializēties ar citiem viesiem, kā arī ar īpašnieku un personālu. Viesu nami, kas to izprot, rūpējas par to, lai tiktu nodrošināta sociālā atmosfēra tajā ietverot īpašnieku un/vai personālu.
  • Personāls, pret kuru izturas labi, tiek uzskatīti par ģimeni un ar labu atalgojumu. Tā tiek panākts, ka personāls, nevis tikai īpašnieks, ir draudzīgs ar viesiem.
  • Viesu nams ātri un profesionāli apstrādā tiešsaistes rezervēšanas pieprasījumus, veidojot attiecības ar potenciālajiem viesiem pirms viņu ierašanās.
  • Darbiniekiem ir skaidra un profesionāla sistēma, kādā ir jāstrādā. Tie ir skaidri apmācīti un izprot atbildību būt par daļu no viesu nama panākumiem.
  • Īpašnieks un personāls ir kulturāli izglītots un spēj adaptēties, ievērojot dažādu ceļotāju profilu vajadzības.
  • Īpašniekam un personālam ir labas problēmu risināšanas prasmes.
  • Darbinieki spēj uzņemties iniciatīvu, lai apmierinātu viesu vajadzības un aktīvi piepildot viesa cerības, atbildot uz neskaidrajiem jautājumiem.
  • Personālam ir formas tērpi, skaidri norādot, ka viņi ir darbinieki.

Istabas nodrošina privātumu, drošību un ērtumu

  • Aizslēdzamas durvis, kas nodrošina atbilstošu aizsardzību pret trokšņiem, gaismu un traucēšanu.
  • Biezi, pilnībā nosedzoši aizkari vai žalūzijas.
  • Ērti, jauni matrači.
  • Matraču pārsegi un pilna izmēra augstākās kvalitātes gultas pārklāji, un tie ir lieliskā stāvoklī.
  • Dāsnas segu iespējas salīgiem cilvēkiem.
  • Vismaz 2 liela izmēra, biezi, jauni spilveni uz divguļamajām vai lielāka izmēra gultām.
  • Apdare – istabai ir raksturs.
  • Siltas krāsas
  • Numurs ir labi apgaismots ar kvēlspuldzēm, halogēnām vai pilnā spektra LED spuldzēm.
  • Sānu galds ar lasīšanas lampu.
  • Glabāšanas telpas, piemēram, plaukts, kumode un/vai skapis.
  • Koks, kas palielina siltuma sajūtu telpā.
  • Ļoti tīra
  • Nesen krāsotas
  • Ļoti labi uzturēts. Istabā viss ir funkcionālā stāvoklī.
  • Vienkāršas, bet stipras, cietas mēbeles, kurām nav nolietojuma pazīmju.

Vannas istabas ir labā sanitārā stāvoklī, ērti pieejamas un pilnībā aprīkotas

  • Ļoti tīra Ja tās tiek dalītas uz vairākām istabam, tīriet 2 vai vairāk reizes dienā.
  • Nepārtraukta karstā ūdens pieejamība.
  • Pietiekams ūdens spiediens.
  • Plaša dušas kabīne.
  • Labi apgaismots ar siltu, spilgtu, kvēlspuldzi.
  • Pieejamas Instrukcijas par kaut ko neparastu vai potenciāli neskaidru saistībā ar vannas istabu.
  • Labi aprīkots ar tualetes papīru un roku dvieļiem.
  • Izsniegti vannas dvieļi viesiem.
  • Ventilācija ar izplūdes ventilatoru.
  • Nav mitruma smakas.
  • Ja vannas istaba tiek dalīta uz vairākām istabām, tai ir aizslēdzamas durvis, kas nodrošina pilnīgu privātuma aizsardzību.
  • Pietiekams plašums priekš pārvietošanās un apģērba nomaiņas.
  • Viss noklāts ar keramikas flīzēm.
  • Moderna apdare.
  • Dekorēts – ar kādu raksturu.
  • Plaukts, kur nolikt drēbes. Apģērba āķi. Ziepju plaukts dušā. Plaukts higēnas piederumiem.

Mazas detaļas kā, piemēram, šīs ir ļoti svarīgas

Loģistika ir vienkārša, uzticama, profesionāla, skaidra un droša.

  • Laba rezervēšanas sistēma – rezervēšana tiešsaistē, maksāšanas metodes iespējas, skaidra un vienkārša atcelšanas politika.
  • Iespējams katru numuru rezervēt tiešsaistē atsevišķi.
  • Daudz jaunu fotogrāfiju, kuros redzami numuri, vannas istabas un kopējā platība viesu nama mājas lapā.
  • Visaptveroša mājaslapa. Apraksts pieejams vismaz vietējā, krievu un angļu valodā. Vēl labāk, ja tiek piedāvāta informācija arī citās populārās Eiropas valodās.
  • Grupu rezervēšanas iespējas ir skaidras.
  • Skaidra reģistrēšanās un izrakstīšanās politika un prakse.
  • Pieejamo papildu pakalpojumi skaidra aprakstīšana un izcenojumi. Par piemēru apskatīsim ceļojumu rezervēšanu.
  • Tajos ir skaidra informācija, kas pasniegta draudzīgā un pozitīvā intonācijā un detalizētas instrukcijas.
  • Pozitīvs un silti uzņemošs tonis, nevis tāds, kas ir pilns ar aizdomām un neapmierinātību.

 Plaša un ērta kopējā zona

(Piemērs- jauka viesu jumta atpūtas telpa ar dīvāniem, galdiem un krēsliem, šūpuļtīkui, augiem, rotājumi un wifi)

  • Kopējā platība ir atsevišķa no guļamistabu zonas, lai pasargātu no trokšņu pārejas.
  • Plašums.
  • Sēdvietu iespējas, tostarp dīvāns, šūpuļtīkls, krēsls un galdi un krēsli.
  • Krēsli aprīkoti ir sēdvietu palikņiem.
  • Daudz augu.
  • Tīra.
  • Nesmēķētāju vieta.
  • Ar dekoratīviem interjera elementiem.
  • Grāmatas un spēles.
  • Viesi var justies brīvi- darbinieki tos nevēro.
  • Svētku, funkcionālu kvēlspuldžu, halogēnu un pilna spektra LED apgaismojuma sajaukums.
  • Daudz elektrisko kontaktligzdu datoru un viedtālruņu lietotājiem.
  • Labs wifi pārklājums kopējā zonā.