Labākie viesu mājas mārketinga principi

Galvenais ir lielisks serviss

  • Kad klienti sazinās ar klientu servisa nodrošinātājiem caur internetu, tiek reaģēts ļoti ātri. Labākais- 12 stundu laikā. Sliktākajā gadījumā 24 stundu laikā (pavimenti puliti).
  • Viesus laipnā un siltā manierē uzņem īpašnieks vai personāls. 100% gadījumos. Nav attaisnojumu mazāk par 100%. Tā varbūt ir pirmā reize, kad viesis var būt valstī vai pilsētā. Pirmie iespaidi šajā gadījumā ir ļoti nozīmīgi. Un viņi var būt noguruši no ceļojuma, tādējādi silta uzņemšana, to var mazināt. Novērots, ka vislabāk novērtēto viesu māju īpašnieks ne tikai satiekas ar katru viesi tiem ierodoties, bet arī palīdz viņiem ar bagāžu un dara to pašu, kad viņi aizbrauc.
  • Viesiem personīgi tiek ierādītas to istabas, un viņiem tiek dota pilna iepazīšanās ar viesu namu, liekot viņiem justies kā mājās, liekot saprast, kā viss viesu namā strādā. Kad viesi ierodas, bieži vien viņi vēlas izzināt apkārtni. Tas ir lielisks laiks, lai atbildētu uz visiem uzdotajiem jautājumiem un vienlaikus palīdzētu atvieglot viņu rūpes, ko var pastiprināt viņu nogurums no laika, kas pavadīts tiekot līdz viesu namam.
  • Viesiem uzturēšanās laikā tiek sniegta ceļojumu informācija, komforts un sociālās vajadzības. Viesu īpašnieki un darbinieki ļoti ātri mācās, kā personīgi un profesionāli pārvaldīt viesu sociālās vajadzības.
  • Izturēšanās pret viesiem ir vienlīdz laba gan ierašanās, gan izrakstīšanās laikā. Tas veido labas attiecības un rada dabisku iespēju palūgt atstāt labu vērtējumu un atsauksmes internetā.

Veidojiet abpusēji izdevīgas attiecības ar citiem viesmīlības pakalpojumu sniedzējiem šajā jomā

  • Loti veiksmīgi viesu nami integrējas ar citiem viesmīlības pakalpojumu sniedzējiem, tostarp vietējiem restorāniem, pārvadājumu kompānijām un gidiem. Ne tikai ikviens nopelna komisijas maksu par rezervēšanu abos virzienos (piemēram, telpu rezervēšana un ekskursijas), bet viesu nama īpašnieki atrodas nevainojamā viesa padomnieka pozīcijā, veidojot savu uzticamību un klientu apmierinātību ar lielisku integrētu viesu pieredzi . Centieni veidot un uzturēt ciešas attiecības ar uzticamiem “partneriem” savā teritorijā ir tas, ko dara labākie viesu nami. Tātad galvenais šeit ir uzticība. Viesu mājas īpašniekam nav ieguvumu, ja partneru sniegtais pakalpojums nav lielisks.
  • Attiecību būtība viesim ir pārredzama. Tas nodrošina, ka viesis nejūtas tā, it kā viņam tiek vienkārši pārdots pakalpojums ar visaugstāko komisijas maksu. Viesu nama īpašniekiem ir rūpīgi jāpārvalda vietējās attiecības, jo īpaši mazāk apdzīvotās vietās.
  • Izpratnei par to, kurus partneru pakalpojumus viesi vēlas, ir izšķiroša nozīme. Piemēram, viens viesu nams piedāvāja viesiem diezgan lielisku nakšņošanas pieredzi, bet rezervēja pārāk lētus transporta pakalpojumus. Mašīnas, kas parādījās pie durvīm, viesus neapmierināja. Pamatā bija pieņēmums, ka viesi gribēja lētāko pakalpojumu. Realitāte bija tāda, ka viesi gribēja nedaudz lētāku pakalpojumu, nevis lētāko. Atšķirībai bija milzīga ietekme uz citiem potenciālajiem rezervējumiem, jo viesi uzskatīja, ka ekskursijas, restorāni utt. arī būtu lētākais variants… un arī vissliktākajā kvalitātē! Interesanti, ka tad, kad viesu nams laboja šo piedāvājumu, viņi sāka saņemt vairāk ceļojumu rezervāciju no cilvēkiem, kas uzturas citās naktsmītnēs.Tā kā šis viesu nams bija labi pazīstams ar tā visaugstāko kvalitāti, skaistās mašīnas, kas braucu uz/ no viesu nama, tika ātri vien pamanītas citu cilvēku vidū. Un tā izveidojās jauns mārketinga elements.
  • Izpratnei par katru klientu ir izšķiroša nozīme, pievēršot uzmanību partneru pakalpojumu piedāvājumam. Nav ieteicams piedāvāt servisa komplektus, kas neatbilst viņu interesēm un vajadzībām (depilazione).

Redzamība internetā

  • Visaptveroša tīmekļa vietne. Ja nepieciešams, vairākas valodas, daudz attēlu, skaidra informācija un visērtākā rezervēšanas sistēma. Vāja vai trūkstoša interneta klātbūtne nenozīmē, ka “mūsu viesu nams ir slepens dārgakmens”. Tas nozīmē neprofesionālu, vecmodīgu un vāji vadītu vietu potenciālo viesu prātos. Sniedzot maz informācijas, meklējot vietu, kur palikt, interneta klātbūtne ir noteicošais faktors daudziem potenciālajiem viesiem, kas dzīvo tālu un kuri nekad iepriekš nav apmeklējuši jūsu pilsētu.
  • Sociālie mediji piemēram, FaceBook lapa, ar akcijas piedāvājumiem un svētku sludinājumiem, saziņa ar iepriekšējiem un nākamajiem klientiem un attiecību veidošana ar viesiem.
  • Kā ar Airbnb? Airbnb ir efektīva sistēma viesu māju telpu piedāvājumam. Tam ir dažas pievilcīgas iezīmes un daži ierobežojumi un izmaksas. Ja jums nav ideju, kā reklamēt savu viesu māju, Airbnb var būt lielisks veids, kā sākt. Bet, ja jūs esat gatavs ieguldīt lielu darbu un esat pilns ar reklāmas idejām, noteikti izvērtējiet, vai Airbnb ir jūsu labākais rīks. Airbnb ir lieliska mājaslapa, lai uzzinātu visu par to, kā uzņemt fotogrāfijas, kā pareizi uzrakstīt savas reklāmas. Izmantojiet Airbnb vai citu mājaslapu, lai uzzinātu kā jūsu reģiona konkurenti izliek savu informāciju un to, ko viesi meklē, lasot viņu atsauksmes.
  • Lieliska e-pasta mijiedarbība. Viesi uzmanīgi izlasa katru vārdu, jo tas, kas tiek pasniegts rakstiskā veidā caur internetu ir vienīgā informācija, ko viņi saņem pirms lēmuma veikšanas. E-pasta ziņas tonis, profesionalitāte un visaptveramība ir vissvarīgākais, lai to nodrošinātu.

Mārketings ir viena no jomām, kas viesu namu īpašniekiem var būt nomācoša. No vienas puses, viņi zina, ka piedāvāt lielisku vietu ir viņu biznesa atslēga. Taču, no otras puses, biznesa pasaule šķietami norāda, ka ir nepieciešamas dārgas reklāmas un mārketinga pakalpojumi. Visveiksmīgākās viesu mājas saprot, ka mārketings nav maģija. Tā ir attiecību veidošana. Ar viesiem pirms viņu vizītes, tā laikā un pēc aizbraukšanas. Un radot pievienotās vērtības attiecības ar vietējiem viesmīlības partneriem!